Put Your Hands Up!

Jag har bara kommit hem gråtande från jobbet en enda gång förut, men nu är vi uppe i två!
Är inte så supertaggad på att gå till jobbet imorgon, men det är bara att ta sig i kragen ringa några samtal och skaka av sig det obehagliga så är livet som vanligt igen.

Igår var alla hjärtans dag, och oj vilken supermysig dejt jag var på!
Att ta sig hem i snöstormen var inte riktigt lika mysigt, men det är ett annat kapitel.
I helgen blir det fördelsedagsfirande, hotellfrukost och massa shopping och förhoppningsvis en utgång eller två!
Är supertaggad nu eftersom jag inte gick ut nu i helgen!
Men vi får väl se vad det bjuds på för sällskap.

Nu har jag precis sprungit ett par kilometer och ska hoppa in i duschen!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0