Ska Man Inte Vila På Helgen?

I fredags Åkte jag och Malin till O'learys och käkade nån oreotårtliknande grej och drack lite drinkar och efter det mötte jag upp Carro, Emil och hans kollegor i kungsan. Väldigt rolig och annorlunda kväll!



Igår var det bara att gå upp före tuppen (på en lördag!!!!) och åka in till stan, för Manda och jag skulle käka hotellfrukost på Sheraton!
När klockan ringde var den första tanken jag hade i huvudet "please kill me", men när vi väl kom dit var det så fantastiskt!
Många kannor kaffe gick det åt och många tallrikar kom och gick vid vårt bord och ååh vilken underbar frukost!



Efter denna maffiga frukost bestående av mackor med alla tänkbara pålägg, allt som ingår i en english breakfast, pannkakor, frukt, youghurt, latte, kaffe, juice, ägg i alla dess former och bakverk så blev det en dag på stan.
Jag visade Manda mitt älskade Systrarna Voltaire och hon blev kanske inte riktigt lika förälskad som jag är, men i närheten i alla fall. Fyndade i dyra butiker gjorde vi och fikade såklart på stammisstället.
Sen bar det av i panik till blomsterhandeln innan jag var tvungen att skynda mig hem, byta kläder och göra mig fin och sen iväg för att fira Johan och Johanna som fyllt år i veckan.
Jag har helt enkelt haft fullt upp hela helgen.
Idag har jag tagit lite sovmorgon, ska snart äta något och sen ska jag köra veckans sista pass, duscha och sen bara slappa!
Och sen är det dags för en ny vecka igen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0