Sportlovsvecka

Efter en helt sjuk helg är det nu dags för en ny vecka. Första dagen är snart avklarad.
Bara måndagsträningen kvar och sen kan jag stupa.
Har knappt sovit nånting denna helg, har varit alldeles för mycket spring och vimmel för att sånt ska ha varit aktuellt.
Men jag känner inte för någon tidig kväll ikväll trots detta faktum.
Jaja vi får väl se hur länge mitt huvud pallar med.
På fredag vankas AW och på lördag drar vi på roadtrip till Gävle för Daniel ska ha inflyttningsfest.
Jag undrar bara vad man ska ha för kläder och skor, vad är det för väder där egentligen? Ligger inte Gävle typ i brytpunkten för norrlandssnöstormarna och Stockholmsvåren?
I don't know, det är ett senare problem.

Nej, träna var det....paaaaaaaain!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0