Underlig Kost

En fjärdedels citroninbakad zucchini.
Det är ungefär vad jag har ätit idag.
Lite strange sjukkost kanske, men det funkar för mig.
Ja, för sjuk är det jag har lyckats bli.
Har inte varit sjuk sen....början på november tror jag det var sist?
Klarat mig ifrån alla kräkvågor och influensatoppar.
Men nu jävlar.
Nu är det min tur.
Och som jag sa till mamma när hon kom hem: Varenda liten led i kroppen värker, magen har knutit ihop sig till en stenhård boll och huvudet dunkar som om det skulle sprängas.
Thats my life today.
Men jag brukar ju peaka högt och sen är det över relativt fort.
Och jag hoppas det är så även denna gång!
Det är ju pyjamasparty på jobbet på fredag + AW och på lördag är det ju Gävle som gäller.
Jag har fan ingen tid att vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0