10 Saker Jag Inte Gillar

Bara för att ni ska lära känna mig lite, eller nåt sånt.

  1. Jag gillar inte: pytt i panna, tacos, pannkakor, koriander, lakrits eller saffran. Och nej, det spelar ingen roll om det är er farmors mormors fasters recept, jag tycker inte om det ändå.
  2. Jag gillar inte när folk tror att de kan mer än mig på de områden jag faktiskt är väldigt påläst och kan mycket om.
  3. Jag gillar inte att säga hejdå till folk jag pratar med i telefon. Det är på något sätt bara jättekonstigt när man gör det för det blir så stelt och så väntar man på att det andra ska säga nåt och så blir det bara en massa skit sagt, alt. en massa viktiga saker osagda.
  4. Jag gillar inte att ha kontakt med någon på morgonen. Doesn't matter hur jäkla snygg du är, eller om du är supertrevlig, eller lika morgonsur som jag. På morgonen gillar jag ingen som så mycket som tittar på mig.
  5. Jag gillar inte att prata politik, för jag blir så jäkla upprörd när folk inte har samma åsikter som mig.
  6. Jag gillar inte folk som är konservativa och fast i gamla mönster.
  7. Jag gillar inte jeans med vågräta sömmar. Makes your legs look fat!
  8. Jag gillar inte att åka nattbuss, trots att det är mycket närmare hem från den än från pendeltåget eller tunnelbanan.
  9. Jag gillar inte mitt smeknamn (det är därför jag försöker avskaffa det, men det är lite svårt för dem som kallat mig för Sussi i 14 år att helt plöstligt gå tillbaka till Susanna, så oavsett vad jag tycker får jag nog leva med mitt fula smeknamn)
  10. Jag gillar inte att slösa på annat än pengar. Mat, kläder, tid etc är jag jävligt snål med, samtidigt som jag slänger pengar omkring mig.

 

Det var det.

Har ni tur kanske det dyker upp 10 saker jag gillar sen också!

 

Puss.


Kommentarer
Postat av: mall

du glömde en :O

Du vet inte hur man stavar doesn't tiiihihii ;)

2012-01-26 @ 17:41:12
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0