Det Som Komma Skall

Som vanligt är det ett jäkla snack om nyårslöften så här i början på året, och jag brukar ju vara en av dem som har en hel lista med löften, men i år har jag faktiskt inte ett enda löfte till mig själv vilket ju gör att jag inte kommer bli besviken på mig själv heller.
Däremot så har jag några mål för året, som jag mer än gärna skulle vilja genomföra.

  • Resa utomlands, dels på en partyresa som man enbart kommer ha bilderna som minnen ifrån, och dels en kulturell resa
  • Flytta hemifrån - med eller utan någon
  • Fortsätta min träningsnarkomani (tveksamt om det faktiskt är ett ord)
  • Fortsätta med min no-regrets-livsfilosofi (har faktiskt aldrig mått så bra sen jag införde den i september)
  • Köpa en katt eller två
  • Gå en danskurs
  • Trotsa ett par av mina fobier (bl.a. mörker, höjder, havet etc.)

 

Tja, det är nog mina mål det.

Inte så lite att leva upp till, men vi jobbar på det!


Kommentarer
Postat av: mall

Åh jag håller verkligen med om de två första punkterna!

Ska nog resa senast i sommar iaf.. Så får man lite användning av sparpengarna :P

Skulle så gärna flytta om ja hade råd till det...orkar inte med alla störande människor här hemma, men jag kan inte bo med mamma heller för det klarar jag bara inte, uschusch, får väll se hur det går med det^^

2012-01-15 @ 18:21:15
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0