I'm In Love, BIG TIME

Idag gick jag in på PUB medans jag väntade på att Manda och Jonatan skulle sluta jobba, och då gick jag in på Systrarna Voltaire.
Jag grät nästan när jag gick därifrån.
För jag fick inte ta med mig hela affären hem.
Jag har aldrig sett så mycket fina köksprylar och allt-i-allo-prylar.
I'm in love!
BIG TIME!
Jag vill ha hela affären. Alla skålar av kokosnöt, peppar och saltkvarnar av kanelbark, koppar, zestjärn, keramikknivar, flätade träfat och inbundna burkar.
I love it I love it I love it!
Köp grejer därifrån till mig!

Smakar det så kostar det.

Denna brödkorg är bara en av tusentals grejer jag föll för totalt.

Give it to me.
Kostar bara 995 kr.

Helt klart en pärla från paradiset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0