Rapport?

Jahapp, ska vi köra en liten rapport kanske?
Vad är det som har hänt på senaste tiden?
Jo, i måndags var ju jag och Manda och Jonatan ute med en massa folk och kom hem alldeles för sent.
Hann hem och sova i ca 1 timme innan det var dags att kräla ur sängen och ta sig till jobbet.
På jobbet höll jag igång för allt jag var värd, tills 10 min innan jag slutade då jag kolappsade på en stol.
Onsdag och torsdag gick åt till träning och återhämtning av sömn och i fredags hade vi planeringsdag hela dagen.
Administration, dokumentation och planering av after work. Vi har ju nya kollegor som ska nollas in hos oss nu.
Efter jobbet blev det Harrys med Malin och Daniel, och senare fick vi uppslutning av både den ena och den andra.
Det som skulle blivit enbart middag blev istället middag med lång fortsättning.
Var hemma strax innan fyra tror jag.
Igår skulle vi ha haft vår årliga vintergrillkväll här hemma, men våra kära gäster drabbades av magsjuka så det blev inte så mycket av med det. Ska jag vara ärlig tycker jag faktiskt att det var skönt att bara få en hemmakväll med mamma och pappa och gladiatorerna, även fast det är synd att de blev sjuka.
Idag har jag pillat på min dator och försökt verka teknisk, utan större resultat och nu är jag faktiskt på väg ner i källaren för ytterligare ett träningspass.

Juste, jag har fått reda på att jag ska få gå upp i timmar, rejält, så det sätter ju fina spår på lönekontot, och dessutom stundar lönesamtal inom en snar framtid så på den fronten är all tiptop.
Imorgon börjar en massa nya barn så den här veckan blir Kaos med stort k.

Men vi har ju klarat av ett antal kaosveckor förut så det finns ingen anledning till varför detta kaoset skulle skapa mer kaos än vad vi är vana vid.

Nej, ner och springa var det ja...så fantastiskt roligt.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0