Ska Man Göra Som Alla Andra Och Skriva Ett Hyllningsinlägg Till Det Nya Året?

Nyårsafton har kommit och gått, och vad säger vi om det då?
Top notch.
Helt klart minnesvärd kväll, och jag har tänt mitt livs första raket!
Toppen, toppen!
Nyårsdagen däremot...Vad ska man säga om den?
Jag har alltid sån sjuk ångest på nyårsdagen, oavsett om jag gjorde något kvällen innan som gör att jag borde ha ångest eller inte, så nyårsdagen är aldrig en bra dag.
När jag väl kom hem på eftermiddagen var det bara att ta ett krafttag och börja sanera köket efter den superlyckade nyårsmiddagen.
Hemmagjord pizzabuffè och mississippi mud pie.
När jag sen äntligen kunde lägga mig i soffan så kände jag den där nyårsdagsångesten komma rejält, så jag tänkte att jag ringer till mamma och pappa, för de brukar alltid få mig att känna mig lite bättre till mods.
Inget svar.
Så då fick jag nöja mig med min käre bror. Det funkade det också.
Idag hade jag öppningen på jobbet.
Där det spökar.
Och ingen har varit där på över en vecka.
Snacka om att jag var lite nervös.
Men spökena höll sig i shack som tur var.
Nu har jag ätit lite grillkyckling och blåbärspaj med vaniljsås, och om en timme eller två är det dags att krypa ner i sängen för att återhämta mig från de senaste nätterna som inte har innehållt många timmars sömn.

Men jag tror på 2012.
Jag tror att det blir ett bra år.
Jag menar, folk har pratat om just 2012 i flera tusen år.
Då måste det ju vara ett jäkligt speciellt år, så jag hoppas det lever upp till mina förväntningar!
Top Notch på det också!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0