Thank God It's Friday

ÄNTLIGEN FREDAG!
Som jag har gått och väntat på att den här dagen skulle komma.
Hela veckan har bara varit en dålig vecka.
Inte det att saker har gått fel, att jag har varit på dåligt humör eller gjort illa mig.
Men något har varit fel hela tiden.
Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men fel har det varit.
Jag är helt slut, så helgen kunde inte ha kommit mer lägligt.
Ikväll har jag faktiskt tackat nej till att gå ut, för jag orkar faktiskt inte.
Och det gör mig lite orolig, för är det nånting jag kan taggat till mig själv för på en kvart så är det utgång. Men tydligen inte idag.
Imorgon däremot så är det en megadunderutgång planerad.
Jag är lite nervös faktiskt, för vi går ut med ett mission.
Ett mission som jag är nervös över att både lyckas med och misslyckas med.
Men kul kommer det bli.
Berns ryktas det om att vi ska till.
Och då hoppas jag på VIP (kontakter, kontakter, kontakter) för annars är Berns kanske inte det roligaste stället jag varit på hittills.
Men det lever säkert upp till mina förväntningar den här gången.
Btw så skulle jag jättegärna vilja på på Berns då Rebecca och Fiona spelar där.
Inte för att jag tycker att de är superbra, men de är helt okej och det är ändå kul att kunna söga att man har sett dem.

Träningen har kommit lite i bakgrunde den här veckan, i och med att allt bara har varit fel + att jag käkade middag med Malin i onsdags och vi hade APT igår så det har varit två sena kvällar.
Men jag har ändå kört tre pass, och räknar med ett idag och ett imorgon också.
Det måste jag.
För Carro hörde av sig idag och ville att jag skulle springa vårruset med henne.
Och det kunde jag ju inte tacka nej till.
Så där har vi ett av vårens mål satta och klara.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0