If You Really Want More, Scream It Out Louder

Bara fyra dagar till semester, nu taggar vi järnet!
Imorgon ska jag och Manda på Allsång på Skansen, äntligen.
Vi har ju bara pratat om att vi ska göra det i tre år...

Trots att jag har haft en helt fantastisk helg var jag verkligen inte redo att jobba imorse.
Usch...men som sagt, fyra dagar kvar!

Jag kommer inte ihåg vad jag har skrivit om helgen, så har jag redans krivit om det så kommer det en gång till här!

I fredags åkte jag hem till Carolin och käkade middag med henne, Emil och Daniel. Sen började vi tjejer tagga rejält för utgång medans killarna gjorde sig redo för en kväll framför datorskärmarna. Riktigt roligt hade vi i alla fall, och Daniel och Emil hade nog rätt roligt åt våra förberedelser också innan de tyckte att vi blev lite för jobbiga, så då drog vi oss mot bussen.
Och sen var det utgång och jäklar vad kul vi hade!
Känns ju elakt att säga, men jag trodde nog inte man kunde ha så kul på ett så litet ställe som Nynäs! (reed the sarkasm)
Vi tog oss hem i värdens åskoväder och när vi sedan vaknade upp i lördags var vi nog i väldigt olika skick, jag och Carro.
Jag rörde mig hemmåt efter lite frukost och snack med Daniel. Väl hemma var det bara att ladda om, med rosè och jordgubbar med mor min och sen var det dags för utgång igen!
Jag och Manda började kvällen sofistikerat och fint med champagnedrinkar på Nobis innan vi rörde oss mot det något mindre sofistikerade Sommar!
Efter det något mindre sofistikerade Sommar! hamnade vi i en taxi till en väldigt...intressant(...?) efterfest. Vid halv fem satte vi oss i taxin och rörde oss tillbaka in mot stan för att få i oss lite frukost.
Jag ramlade in genom dörren här hemma halv sju.
Efter alldeles för få timmars sömn var det upp och hoppa och dags för söndagsträningen.
Sen rasade jag ihop i soffan tills det var dags för middag, och eftersom vädret var som det var igår (kvavt ocg kvalmigt) så gick jag och köpte varsin sallad åt mig och mamma som vi sedan åt framför One Tree Hill (haha förra söndagen var det grabbkväll med pizza och fotboll här hemma, den här söndagen blev det tjejkväll med sallad och One Tree Hill!).
Kvällen avslutades med någon väldigt konstig svensk rysare från -88, så sen kunde jag självklart inte somna.
Varför kollar jag på skräckfilmer och rysare när jag vet hur påverkad jag blir av dem?
För att jag älskar adrenalinkicken jag får!
Dumskalle.


Nej, nu ska jag ge mig ut i det sista av det vackra vädret, innan regnet kommer imorgon!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0