Sommar Och Sol Och Vi Har Kort tajt Kjol

Var på allsång på skansen för första gången i mitt nästa 20 år långa liv, och det var helt fantastisk!
Jag fick se mina älskade Norlie & KKV och Manda och Jonatan fick se sin kära Loreen!
En jävla tur med vädret hade vi också, regnade typ i max 10 minuter från det att vi kom dit (vid fyra) tills att vi åkte hem (vid halv tio) så det blev kanoners serru!
22000 var vi som var där, så jag vill lova att vi var som packade sillar allihop!
Sen dess har jag legat hemma med hög feber, men det är ju minstil att bli sjuk lagom till semestern!
Till jul fick jag ju någon skum sorts nackspärr, jag blev inlagd för operation två dagar innan jag skulle åka till Rhodos, och nu fick jag hög feber tre dagar innan semestern. Men feber eller inte, operation eller inte, nackspärr eller inte, inget av detta har ju någonsin stoppat mig förut, så imorgon lämnar jag staden för tre veckor framåt.
Tror inte det blir någon superuppdatering under den tiden, men jag ska gottgöra det med att försöka ta så mycket bilder s om möjligt så det blir lite färg och fint här i bloggen när jag är tillbaka sen.
Sounds good?

Jag fick se mitt älskade kök på Tegeludden i några minuter idag, åååååh så jag har saknat det de här två veckorna!
Nu är det tre veckors ledighet och sen är jag tillbaka i köket ända fram till jul.
Min bebis!

Nu är det dags att packa, innan det blir en till iprendos och däckmode på soffan innan vi ska packa oss in i bilen och köra upp till de norrländska skogarna.
Där ska jag försöka varva ner ett par dagar innan jag och Niklas tar bussen till Umeå för lite "universitetshäng" och sen blir det flyget ner hit, hem och packa om och sen ivåg på hundkapps SM. Under SM blir det nog en snabbtripp in till stan för att kolla på någon fotbollsmatch. Jag åker hem för att packa om en dag innan SM tar slut och sen brummar jag iväg till Arlanda för att fortsätta min färd till Korsika.
Där ska jag grillas långsamt och festa järnet innand et är dags att flyga hem och börja jobba.

Då får jag träffa min bebis igen!
Så ser den närmsta tiden ut.


Från Carolins födelsedagsfirande

Grillkväll hos Malin

Poolparty i Trollbäcken

Allsång på Skansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0