Ännu En Helg Har Gått

Då var det söndag kväll igen då, herregud va helgerna går fort!
I fredags hade vi AW hemma hos Amra innan några av oss fortsatte till Skybar vid midnatt, och när de stängde mötte jag upp Carro som också var inne i stan, och så ringde jag Niklas som skulle hämta mig, men ninnan dess åkte vi runt halva stan, så jag ar inte hemma förrän strax efter fyra.
I igår blev mest en slödag. Tränade och rensade lite kläder innan jag förberedde mig på världens myskväll framför TV:n. Synd bara att det inte fanns något att se.
Idag har jag och Malin varit i barkaby och shoppat. De har ju en Le Creuset outlet där så det var såklart första anhalten.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu, kanske ta en promenad nu när det för en gångs skull är uppehåll?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0