Helt Slutkörd!

Att lägga in bilder här på bloggen tar sån jäkla tid, så ni får faktiskt gå in på fejjan och kolla tills vidare.
Men det har ju hunnit hända en hel del de senaste veckorna. Jag överlevde de två sista veckorna i maj med nöd och näppe, för trots att det var två väldigt roliga veckor så är jag helt slutkörd efter dem och helt ärligt ganska glad över att vi nu har gått in i juni. Inte för att jag har mindre fullt upp i juni, men semestern är inte så fruktansvärt avlägsen då, så då får man superenergi och klarar allt med en klackspark.
Hur som helst så blev mammas fest superlyckad och att vi vann eurovision var inte direkt en stämningssänkare!
Jag klarade av min roll som toastmaster med bravur och har redan fått bokningar till andra fester där de vill ha min medverkan!
Släkten från norrland droppade av i början av veckan och lämnade oss med ett hus fyllt till brädden av sängar och blommor.
Sen var det bara att tuta och köra för sen vankades ju den riktiga 50årsdagen, som också blev superlyckad bortsett från att jag och mamma hade grym huvudvärk av oskan och att det regnade. Men lite väder förstör inte en så stor dag!
Vi åkte till Långbro Värdshus med farmor och farfar och firade med en storslagen middag för att sedan åka hem till champagne, jordgubbar och ännu lite fler blommor.
Efter att ha ätit oss så mätta att det kändes som om vi aldrig skulle behöva äta igen var det bara att stupa i säng för att i fredags orka upp till jobbet och sedan iväg på två mottagningar ochj slutskiva.
Hur kul som helst på båda mottagningarna och den efterföljande utgången!
I går åkte jag, Malin och Anna ut till Akalla och var publik när de spelade in pengarna på bordet. Bortsett från att vi var dyblöta och vrälhungriga var det riktigt roligt!
Idag har jag bara tränat och slöat framför TV:n. Tycker att jag förtjänar en sån dag efter två fullproppade veckor.
Nu laddar jag upp för kommande vecka som nog bjuder på en hel del och avslutas med kollegorna i en liten stuga ute på landet, om vädret tillåter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0