Nog För Att Jag Kan Censurera Album På Facebook Men Man Censurerar Fan Inte Skvaller!

Skvaller, skvaller, skvaller. Alla älskar det men få vågar erkänna det.
Nu har jag hittat skvaller om Avicii, och blir såklart superexalterad, men för ignen anledning alls för det är censurerat skvaller!
Vem fansen censurerar skvaller??!?!?!?!?
Jag blir tokig!

Jaja, jag får väl vänta tills någon mer skvallersugen än mig tar reda på vad det handlar om och sprider det vidare.

Har ätit middag med Carro idag, och snart väntar den omtalade venuspassagen innan nationaldagen kommer!
Har nog aldrig firat nationaldagen speciellt mycket, och lär inte börja med det heller. Ska väl kanske stå på balkongen och sjunga nationalsången eller något... och sen på torsdag tar Sara studenten så då ska det firas och på fredag bär det av ut på landet med girlsen från jobbet.
Alternativt en riktig brakdunderutgång om vädret är dåligt.
Lite jobb och träning ska jag hinna klämma in också, och säkert något annat som jag har glömt..
Jo juste, jag har gått runt och tänkt att jag ska åka och ge blod nån gång, men har aldrig kommit iväg, så det ska jag försöka få in någon gång under de närmaste dagarna. Sen måste jag ta mig i kragen och boka en mängd olika läkarbesök.
För ni ska inte tro att det räcker med alla i slutet av april inte, utan det krävs fler!

Ja.
Nej.
Det blir inget vettigt av det här, så nu slutar jag nog.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0