A Diamond In The Ruff

Igår.
Helvete alltså.
Vilken kväll!
Började bra på Sherran.
Fortsatte till Skybar.
Sen till Ankan.
Och till sist taxi till White room.
Träffade Johanna på Ankan.
Träffade en massa killar som inte fattade ett nej på Ankan.
Träffade relativt snygga killar på White room.
Kände mig jätteliten på White room för alla var megalånga trots att jag hade klackar på mig.
Hittade inte till tåget.
Frågade polisen om vägen.
Polisen pekade åt fel håll.
Magen började konstra.
Inte så konstigt med tanke på situationen på jobbet.
Över hälften av kidsen är hemma med magsjuka så nu var det min tur att åka på en snabb släng.
Kom hem vid 6.
Gick upp vid 10 och fick lite medlidande från mamma och pappa.
Har legat på soffan hela dagen och tyckt synd om mig själv.
Fått höra att jag inte får tatuera mig på Rhodos.
Hittat ett ställe här hemma som jag ska boka tid hos så snart som möjligt.
Nu ska jag träna lite försiktigt och sen är det BB och sen är det hopp i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0