En Kanelbulle Hade Suttit Fint

Igår var delar av familjen Pettersson här och vi hade supertrevligt med champagne, dundermiddag, melodifestivalfinal och avslutade med fireball.
Helt klert en bra lördag!
Idag har jag provat igenom hela min sommargarderob och insett att allt sitter så grymt bra, bara för att man ska längta lite ectra till sommaren.
Och framförallt till Rhodos!
Bara 49 dagar kvar och vi är grymt taggade!
Kommer bli helt gaaalet!
Dessutom har jag bestämt mig för att våga mig på en tatuering när jag är där också.
Men vad det blir och vart den hamnar får in inte veta förrän bildbevis dyker upp!
Är nästnan lika taggad på tatueringen som jag är på själva resan!
GUD SÅ JAG LÄNGTAR!

Jaja, är precis färdig med veckans femte och sista träningspass och nu är det big brother som gäller.
Och as stated above: En kanelbulle hade inte suttit helt fel nu.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0