Kulturell, Javisst!

Igår var vi på Dirty Danicng på Chinateatern. Riktigt charmig salong, om än grymt trång.
Helt förtrollad blev man av föreställningen.
De hade tolkat allt så bra och inte ändrat om allför mycket, men ändå fått någon sorts personlighet i det.
Inga kända skådisar, men det gjorde nästan bara saken bättre.
Sen åt vi på Jensens, salladsbuffè, massa mat och efterrät och kaffe.
Vi kom hem någon gång efter midnatt, och om ett par timmar bär det av in till stan igen för att träffa min morbror och delar av hans familj som är här över helgen.
Vetekatten lutar det nog åt.

I fredags träffades jag och Manda efter jobbet och strosade runt i ett soligt stockholm. Vi fikade på Whaynes, åt middag på Fridays och kollade sen på Hunger Games.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om filmen, förutom att den inte är att rekommendera för oss som är grymt rädda för getingar.
Isch.

Och nu börjar nedräkningen till tatueringen - om fyra dagar smäller det!

Och nu är det bara 35 dagar kvar till Rhodos.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0