VARFÖR GÖR DE INGET?!?!?!?!?!

Jag är så arg.
Jag är så upprörd.
Jag är så frustrerad.
VARFÖR GÖR INTE BB-PRODUKTIONEN NÅGOT?!?!?!?!

Sipan och Hanna R. Ren och skär jävla mobbing från deras håll.
Personangrepp, hets mot folkgrupp och påhopp om sexuell läggning.
Hela.
Jävla.
Tiden.
I söndags sades det att det nu skulle vara nolltolerans med sånt här?
Och vad innebär deras nolltolerans kan man då fråga sig?
Autonominieringar och omedelbart bli hemsickad, står det i min bok.
I BBs står det: skicka in en lapp om kamratstödjare.
Jag tänker inte stödja dem genom att kolla på något som tillåter ren och skär mobbing.
Där är min nolltolerans utifrån.

IDIOTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0