En Bekant Vind

Som sagt, nu har jag kommit hem från Rhodos, och jag vill redan tillbaka!
Inte blir det bättre av att man pratar om just Rhodos i alla sociala medier.
Överallt och everywhere!
Anyways, jag och Manda har ahaft en helt grym vecka!
Vi har solat och varit på bargatan.
Det är typ så vår vecka har sett ut.
Nej, vi har faktiskt upplevt en hel del av Rhodos stads dagliga liv också, och varit lite kulturella. Vi har gått runt i gamla stan och varit i kyrkor och åkt en hel del buss fram och tillbaka.
På grund av att jag var nyopererad blev vi dessutom uppgraderade till VIPgäster, och det är ju inte helt fel.
Alla på bargatan kände igen oss redan efter första kvällen, och vi kände knappt igen någon, dåliga på ansikten som vi är, så det blev ett antal pinsamma situationer när det kom fram folk som "kände" oss och vi inte hade någon aning om vilka de var.
Men kul hade vi!
Tror jag ska lämna det mesta om veckan på Rhodos osagt, för vi kom överrens om att det som händer på Rhodos stannar på Rhodos.
Och det tycker jag låter som en bra idè, trots att ni nog är allt bra nyfikna.
Men det mesta är rätt självklart, jag vill bara inte sätta ord på det.
You see?

Hur som helst så kommer det nog dyka upp ett antal bilder både här och på fejjan, men man ska ju orka lägga in dem på datorn först, så det tar nog ett litet tag.

Nu ska jag lägga mig på soffan i min ziperall och titta på desperate housewives!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0