Föds Man Till Monster Eller Är Det Något Man Utvecklas Till?

Jag har försökt att låta bli att läsa så mycket som möjligt om rättegången mot Breivik, men när det publiceras artiklar med de överlevandes berättelser kan jag bara inte låta bli att läsa.
BIG MISTAKE!
Fy fan för Breivik, vilket folkhat han måste ha i sig. Jag blir alldeles skakig och tårögd när jag läser berättelserna.
Men de överlevande gör allt för att försöka få livet att återgå till något som kan likna normalt med hjälp av en hel del galghumor.
Stackars människor.
Både de som överlevde, dog och alla dessas anhöriga.
Skicka honom till typ korea eller nåt där tortyr och dödsstraff är tillåtet för såna som han ska inte gå fria, eller ens sitta i våra fängelser. Skandinaviens fängelser är för fina för såna som han.
Ett monster utan dess like.
Näste man som tänker kasta en sko på honom, sikta och pricka rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0