Pon The Replay

Ja, det är inte så aktivt här nej, men jag har faktiskt inte haft så mycket tid att sitta och skriva blogginlägg, så ni får ursäkta.
Jag har bara hunnit med att äta, sova, jobba och träna. Sen har tiden varit schlutt.
I söndags var jag på skiva, i fredags fyllde Sara 20 så då var jag och firade henne och på måndag är det skiva igen. Lär nog bli någon liten utgång på onsadg också eftersom det är röd dag på torsdag. På torsdag ska jag, Manda, Jonatan och Rickard äta frukost på Sherran. Lovely!

Annars då?
Jo jag längtar redan till semestern, men det är ju ca 10 veckor kvar så det är bara att längta. Men innan dess ska vi på jobbet ta en liten weekend ute på landet, det lär säkerligen bli någon Gävletripp och mammas 50årsfest ska hinnas med. + en jäkla massa utspring och mottagningar.
Men sen är det semester och då blir det norrland en vecka, nån hundkappsgrej som mest verkar vara "livet är en fest all day everyday" grej. Inte mig emot, låter som min stil!
Och sen blir det nog Korsika en vecka också. Sen är det bara att vänta och se hur höstens priser ser ut, ser det lovande ut blir det nog en tripp nr tre utomlands i år då.
Men dit är det långt, och så långt orkar jag faktiskt inte tänka just nu.
Jag håller dessutom på att bli sjuk.
Och jag måste ringa och boka en läkartid i nästa vecka.
Och snart blir jag kallad på återbesök för operationen.
Fan, kan jag aldrig få en lugn stund????

Nej, är nog svaret på det.
Nu ska här tränas och sen bär det av på vårkonsert.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0