Ett Hårt Liv

Efter en helg fullproppad av roligheter var det återigen dags att vara hemma och vara sjuk. Attans alltså, förra vintern klarade jag mig ju så bra, medan jag det här året är hemma varannan vecka. Känns det som i alla fall.
Ja, nu sitter jag och googlar på om det är dags att uppsöka läkarvård när man kräks för att man hostar så mycket, men den enda infon jag hittar är om barn, så jag kan väl anta att det bara är barn som brukar kräkas av hosta.
Jag gör så att jag avvaktar och ser helt enkelt. Sen får jag väl ringa vårdguiden och höra om de har något utlåtande.
Som sagt, en superhelg hade jag i varje fall innan jag åkte på denna skiten.
Lunch hos farmor och farfar, eftermiddagsshopping med Miranda, lyxmiddag med familjen, drinkar med Anna och hennes vänner, fortsatte vidare med Malin, Sara, Sara, Rebecka och Sonja innan det blev en sväng till Nype med Malin, Daniel, Markus och några andra. I söndags spenderade jag farsdag med min lille far. Först ett antal timmar på IKEA och sen susade vi runt stan till lite andra affärer innan det blev dags att åka hem till middag och tårta.
Just nu längtar jag så jag håller på att dö till nästa fredag, för då är det SHM!!!!!!!!!!!

Ha det så bra så länge så syns vi när jag har kräkts upp mina lungor!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0