Still Going, But Not So Strong

Igår fyllde Kamilla år, och det var helt jäkla awsome!
Det var skitkul och jag träffade massa roliga människor, men bakfyllan idag...ajajaj.
Den här är helt klart med på topp tre listan över mina värsta bakfyllor, vilket jag tycker är lite orättvist eftersom jag inte drack så mycket att jag förtjänade en topp-tre-bakfylla!
Men vafan, etfer att väl ha tiagit mig hem, duschat och fått i mig lite mat var det rätt nice att dra på sig one piecen och krypa ner i soffan. Och därifrån har jag inte rört mig sedan dess.
Och kommer antagligen inte göra det förrän det är läggdags.
Imorgon är det ny vecka och det ryktas om att det vankas snö till mitten av den.
Tjoho!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0