Allt I Ett Kör

Har varit sjuk hela veckan, men ändå hunnit med att göra ett par saker.
Manikyr, förlovningsdagsmiddag för mamma och pappa, titta på lägenhet och bestämma mig för att den vill jag ha, har varit på Hard Rock Cafè och firat Jonatan som fyllt 21, tränat ikapp lite av vad jag missat i veckan och varit och sett Skyfall. Ni vet, nya Bond-filmen som hade premiär i fredags.
Jag tror nästan Skyfall var veckans bästa!
Just nu håller jag på att fixa måndagsfika, för enligt schemat så är det min tur att stå för det. Sucks for me, men det är bara att bita ihop och slänga in en paj i ugnen och hoppas på det bästa.



Nu ringde klockan, och ja pajen blev bränd på halva sidan och helt okej på halva.
Det kunde alltså ha blivit dubbelt så dåligt, men det blev det inte så jag känner att för att vara drottningen av hata-baka-landet så är jag rätt nöjd med prestationen.

Nu blir det lite Merlin och sen är det dags att hoppa i säng!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0