Min Lördagshyllning

I wanna give you one last option
I wanna give you one last chance
If you're looking for the main attraction
Just hold on tight
And let me do one dance
 
If you want it
I'm gonna be va va voom voom
If you got, you got it
You got that boom boom
If you want it
I'm gonna be va va voom voom
If you got it, you got it
You got that boom boom
 
Inte dröjde det så länge som till november innan vi sågs igen, faktiskt bara några timmar. Men jag måste passa på att hylla min senaste favoritlåt, innan jag byter ännu en gång.
Förra veckan var det Pound the alarm med Nicki Minaj, denna vecka är det Va va voom med den redan nämnda Nicki Minaj.
Jag älskar båda låtarna, men de är så helt olika och förra veckan var jag på superpartyhumör, och då partade jag loss hela helgen och Pound the alarm passade in på mig själv då.
Det här veckan är jag på lite annat humör, Va va voom passar verkligt bra in på mig den här veckan även om den kan tänkas låta lite halvsnuskig. Men kom igen, det är Nicki Minaj!
Sen när är hennes låtar inte lite småsnuskiga?
När jag nu är inna på Nicki Minaj: hur cool är inte denna bruden?
Hon är riktigt skum och man kan nog ifrågasätta det mesta om henne, men hon är ju så jäkla ball!
Hon kör verkligen sitt eget race!
Hon är absolut ingen Lady Gaga-kopia, tvärt om!
Visst kör hon med en lika sjuk stil som Lady Gaga, men hon har så sjukt mycket glädje i allt hon gör, hon utsrålar glädje!
Det är något som Nicki Minaj och Lady Gaga verkligen inte har gemensamt. Lady Gaga är riktigt iskallt cool, medans Nicki är....ja bara renhjärtat och glädjefyllt cool!
 
You go girl!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0