Alla Får Sin Beskärda Del Av Sorg, Men Lidandet Är Självvalt

Helgen spenderades med farmor och sen blev det en tripp ut till Nynäs innan det var dags att vallfärda hemåt.
Veckan har rullat på, jag har kommit igång ordentligt med träning, försök mig på ett shoppingförbud men ersatt det med sötsaksförbud då jag inte en kunde hålla mig en dag med shoppingen. Jag har dessutom möblerat om i rummet och tittat runt på en massa lägenheter.
Idag har jag och Sara varit och fyltta-hemifrån-shoppat och imorgon fyller Niklas år.
Påminn mig om att köpa hans present efter jobbet imorgon!
På söndag kommer farmor och farfar och min farbror + familj för att fira oss.
På måndag vankas det utgång, tisdag står för en massa övertid, onsdag kommer jag ligga totaldäckad och på trosdag smäller det!!!!
Då jävlar! Då fyller till slut lilla jag också 20.
Och sen blir det fira på torsdag, fredag och lördag (då jag dock är dubbelbokad). På måndagen är det dags för match och på onsdagen bär det av på KRYSSNING!
Och sen på lördagen tänkte jag nog fira mig en gång till för de som inte kan följa med på kryssningen.
Så ja, nu är det helt enkelt full rulle som gäller.
 Men inte mig emot, det är ju jag som står i händelsernas centrum i det mesta här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0