Ett rum nerblodat, ett rum nerspytt och ett rum i totalt kaos

Ja, det var vad man vaknade upp till imorse efter en helt magisk kväll!
Så många av mina vänner var med och firade mig och gjorde det till en av de bästa kvällarna i hela mitt liv!
Så mycket glädje och skratt och fina ögonblick.
Och ett riktigt glädjetjut när jag öppnade min present:
Så sjukt glad jag är över det här, jag ska få gå på en av Swedish House maffias sista konserter någonsin!
Tack så jättemycket!
 
Nu kan jag, efter nästan två veckors firande anse mig som ganska invigd som 20åring, dock så väntar väl lite mer firande med de som inte har kunnat närvara på några av de tillställningar som anordnats, men i det stora hela så är jag nu fullt infirad i mitt 20 levnadsår, och det känns bra!
 
Jag vill verkligen tacka alla som har varit med för det har varit så underbart!
 
Nu väntar en dusch och sen ska jag sjunka ner i soffan och bara ta det lugnt innan det är dags att hoppa i säng, redo för en ny vecka med nya utmaningar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker nog mor o far, som snällt tog hand om allt utom spyorna, kan få ett litet tack också...
För övrigt tyckte vi att det var rätt underhållande att se utvecklingen under kvällen - och morgonen efter. :-)

2012-10-01 @ 09:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0