Ååååå dum

Äntligen är veckan slut, och helgen är kommen!
Jag ska ju ha inflyttningsfest i helgen, så i veckan har det varit full rulle för att få så mycket som möjligt klart här hemma. Ni vet, såna där småsaker som man har skjutit upp och tänkt att nej men jag gör det där lite senare. Lite senare har varit den här veckan.
T.ex har jag skjutit upp att tvätta i sex veckor, så det blev mitt tisdagskvällsnöje!
Igår racade jag och pappa iväg och handlade tavlor, mattor, blommor och annat för att hemtrevla till det ordentligt.
Idag kom mamma och pappa på middag. Ni förstår, mamma har ju inte varit här sen visningen i slutet av oktober, så hon har ju inte sett någonting. Det var jättekul att ha dem här, och ni som känner mig vet ju att jag älskar att hosta (inte hosta som i "host host", utan hosta som i att vara värdinna på svengelska). Dessutom blev en massa saker gjorda här så nu är det redo för inflyttningsfest. Det enda som fattas är en rejäl omgång med dammsugaren och alkoholen, men det tar vi imorgon!
 
Puss och god natt!

 
Och för att förklara rubriken, den röda mattan som ligger i vardagsrummet heter ådum, så varenda gång någon av oss går på den skriker vi "åååå dum!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0