Ett Under Av Naturen

Nu var det länge sen!
Men fröken teknisk har äntligen fått sina fiskar varma och fixat och trixat till både det ena och det andra under de senaste veckorna. Dagens fix och trix bestod av, förutom att sätta upp en tavla, att fixa internet!
Ja , jag har levt internetlös sen jag flyttade in, alltså i tre veckor. Men jag har lärt mig att man kan leva så också. Det händer massor i mitt liv just nu, men jag känner att mycket av det inte hör hemma på bloggen, och det som gör det orkar jag inte uppdatera er om. Fem veckor skriver man inte om i en handvändning bara.
Men jag har flyttat i alla fall. Det är väl the major point för ögonblicket.
Jag slänger in några suddiga före-bilder från dagen jag fick nycklarna hit hem. Sen dess har det ändrats avsevärt, renoverats, målats, spiakts, skruvats och hemtrevlats till ordentligt. Det är inte klart ännu, men det är på god väg i alla fall. Ska ta några (förhoppningsvis skapra) efterbilder sen också så ni får se hur jag har det.
Men det var allt jag hade tid för här på bloggen nu, nu är det räkningsbetalardags - JIPPI!
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0