Sunday is Funday?

Sortera tvätt, betala räkningar, träna, diska.
Japp, så kul söndagkväll har jag!
Fast jag ska inte klaga, jag har haft en helt underbar helg i övrigt. I fredags åkte jag och tränade efter jobbet och sov sen en stund innan jag mötte upp Miranda för en AW. Satan så kul vi hade!
Började på Ankan, fortsatte till Sollan och slutade på Vaxholm!
I lördags åkte jag hem för att möta pappa och hålla koll på att han satte upp hyllor och tavlor där jag ville ha dem. Sen åkte vi hem till Örby och mellanlandade innan vi åkte vidare mot Huddinge och 18årsfirande!
Idag åkte jag, mamma och pappa till Farmor och Farfar, för Farmor fyllde 84 i onsdags så då blev det en massa tårta och bullar! Nu är jag hemma och gör ovanstående saker. Det där med träningen är väl det som känns mest relevant efter den här helgen!
På tisdag har jag tvättid. Den första på sex veckor.
Det känns kul!
Speciellt med tanke på att jag har tvättat kanske två gånger i hela mitt liv (räknar ej tvätten på jobbet eftersom maskinen där är färdigprogramerad och det bara är att trycka på start).
Det ska bli spännande att se om några av mina kläder passar efter att jag gett mig på att tvätta dem!
Fortsättning följer!
 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0